RAKAMAN PERCAKAPAN WANITA POTONG ANU SUAMI DI BATU KIKIR YANG LUCU DAN NGERI.

Berikut adalah rakaman percakapan seorang suri rumah yang mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan mencederakan suaminya dengan memotong kemaluan warga Pakistan itu di Jempol, minggu lalu.Kelakar ada kasihan pun ada dan rasa ngeri pun ada.


Pengakuan kes potong kemaluan suami di Negori Sembilan..

Rakaman percakapan dlm pengakuan statement pompuan (isteri ) mangsa..seperti ;

1. Dio dah tuo 51 thn..tapi nafsu mcm babi..tak larat nak layan suami dio ni..kadang2 tiap2 mlm nak memantat jo kojo eh..tak kiro lotih ko..lapar ko..dio kiro nak cucuk ajo..
2. Bilo bg...dio bkn kiro pepet dah podih dan molecet ko...klau dikobaan x mau.. sakit kang dio akan marah,menumbuk dan monampar nya kito...
3. Datang bulan pun dio nak juo main..tak bulih ikut dopan sobab bertampal dio cucukmain pulak ikut belakang..tak mau masuk dibubuhnyo krim baby lotion..naik podih jubor sey .terberak tersembor.
4. Bilo main dio gomar dibagai2 an caro eh..ditungging..didukung eh..di sumbek eh batang ke dlm mulut.suruh den isap nyot nyot.diajak eh ataih krusi..diajak dopan Tv..ataih sofa..tak tahan juo sey doh...
5. Esey domam dikobaan nyo sey menipu..dalam selimut domam2 tu pun...dihonjut juo .
6. Siang ari pun tibo maso dio nak tu dio tak kiro..ari paneh ko..ujan ko..tongahari ko..sonjo ko..kok dio nak disingkap kain esey main yo la dio..
7. Bilo main pulak dio gomar menggigit gigit..digigit eh tetek sey..digigit eh telingo den..digigit eh poho mo botih sey..yg sey x tahan tang colah kangkang tu pun digigit gigit eh..mano nak tahan esey..
8. Satu lg yg tak tahan dio ni tak ponah pueh..asyik mengudo ajo..ado maso tu tongahari dio main..mlm tu dio nak lagi..bangun tongah malam pukul tigo pg dio nak lagi...aduhhhhh naik podih molecet puki ayo...
Tu pasal sayo tak tahan lobih baik sayo korat ajo punai dio..baru lego agak eh..kok tidak tak koring bulu esey dibuek eh...esey tak kisah biar lah esey masuk penjaro pun masuklah asal an esey tak menanggung podih lagi..sakit tersekso.


Tidak dapat di pastikan keaslian perkara ini namun admin rasa 99% tipu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?