Azhar Sulaiman Dakwa Ada Cikgu Tampar Anaknya 10 Kali

LAMA tak dengar khabar pelakon Azhar Sulaiman, tup-tup menerusi Murai.com hari ini, heboh pula mengenai status Facebooknya.

Status yang sudah dipadamkan itu menyebut seorang guru telah menampar anaknya, Andika Rees sebanyak 10 kali dan dia mahu berjumpa dengan guru terbabit.
Azhar Sulaiman Dakwa Ada Cikgu Tampar Anaknya 10 Kali
Rasanya, adalah lebih baik jika Azhar bertanyakan perkara sebenar kepada guru tersebut terlebih dahulu sebelum memberi kenyataan kepada umum.
Tapi, mungkin itu adalah naluri seorang bapa yang sentiasa mahu melindungi anaknya.
Apapun, kami harap segala-galanya boleh diselesaikan dengan baik dan profesional.

1 ulasan:

  1. Macam bangang plak azhar sulaiman ni...mcm tak penah sekolah...pastu nak kecoj kat fesbuk..p jer sekolah tak payah nak kecoh kat fb kayu

    BalasPadam

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?