Iqram Dinzly GAY?

Pelakon Iqram Dinzly, 33, berharap agar kisah hubungan songsang yang dikaitkan dengan dirinya dapat dihentikan segera.

Menurut Iqram, kisah tersebut tidak benar dan turut membabitkan rakannya, dia takut ia akan memberi kesan kepada rakannya itu nanti.
"Tidak adil untuk rakan saya terpalit sama dalam cerita tidak betul ini, saya mungkin seorang artis tetapi dia hanya pelajar di sana.
"Saya takut dia akan dikenakan sebarang tindakan pula. Jujur, rakan saya itu mempunyai seorang teman wanita jadi macam mana blog itu boleh laporkan kisah ini," katanya kepada Utusan Online hari ini.
Berseloroh memberitahu dia masih meminati wanita, jelas Iqram lagi, dia tidak akan mengambil sebarang tindakan ke atas individu yang menyebarkan perbualan dalam aplikasi WhatsApp tersebut, baru-baru ini.
"Siapa tidak mahu kahwin, cuma jodoh itu belum sampai. Saya memang minat wanita.
"Saya harap sesiapa juga yang cuba menjatuhkan saya itu tahu bahawa setiap kelakuan kita akan mendapat balasan. Jadi saya harap dia tahu apa yang dia buat ke atas saya kini mungkin akan berlaku ke atas dia atau orang terdekat dia," katanya. - UTUSAN ONLINE


Ulasan