Dynas Mokhtar Nafi Bercerai

Sebenarnya, di kalangan peminat dan pihak media sendiri masih tertanya tanya akan khabar angin yang kedengaran sejak dua bulan yang lalu ini. Adakah benar rumahtangga Dynas Mokhtar kini dilanda masalah?

Menjawab soalan daripada wartawan portal GUA, Dynas Mokhtar yang ditemui baru baru ini menafikan cakap cakap yang kononnya beliau sudah bercerai dengan suaminya, Hafizy Hafiz pada 25 Februari yang lalu di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam.
GUA turut melaporkan yang Dynas Mokhtar bagaimanapun dilihat cuba mengelak apabila diajukan mengenai perkara tersebut.
“Ini semua hanya gosip. Perkara tersebut tidak benar sama sekali. Saya rasa lebih baik jika kita bercakap mengenai isu ini pada waktu lain kerana anak-anak saya ada di sini, jadi tidaklah sesuai rasanya,” ujar Dynas Mokhtar.
Bercakap kepada Kosmo! hari ini, Dynas Mokhtar berkata yang hubungan beliau dan suaminya kini baik sahaja & tidak ada sebarang masalah seperti yang didakwa sesetengah pihak.
“Saya enggan mengulas lanjut mengenai isu tersebut kerana hal ini melibatkan seluruh keluarga besar kami. Bagaimanapun, apa yang boleh saya jelaskan di sini ialah hubungan saya & dia masih lagi dalam keadaan baik. Kami juga masih lagi berhubung antara satu sama lain,” ujarnya.
Masih lagi berhubung antara satu sama lain? Apa yang cuba disampaikan Dynas Mokhtar sini — adakah pasangan ini sudah tinggal berasingan?

Ulasan