NORA DANISH KANTOI SAMBUT HARIJADI DI KELAB MALAM HARAM MABUK KETUM!


Minggu lalu, episod 999 melaporkan seorang selebriti tempatan telah menyambut hari jadinya di dalam sebuah kelab haram dan sempat meloloskan
diri ketika serbuan dilakukan.

Kalau mengikut blog beautifulnara, Nora Danish mungkin ialah selebriti yang dimaksudkan itu memandangkan beliau menyambut hari jadinya baru-baru ini.


Katanya, apa yang menguatkan lagi dakwaan ini ialah kad jemputan yang didedahkan hos 999 kelihatan serupa dengan kad jemputan sambutan hari lahir Nora Danish.

1 ulasan:

  1. Tanpa NamaMac 16, 2014

    Manalah tak kemarau, jerebu, dan mcm lg musibah. Mana taknya, Melayu ni berhibur 24 jam, tu jela kerjanya. Kaum lain xpelah 9itu soal agama mereka. Yuna yang bertudung pun aduhhh, patutnya bersyukur konsert maksiat ni dibatalkan sebagai asbab Allah S.W.T murka dan tak izinkan perkara2 maksiat ni dari terus berlaku. Sudah2 lah tu wahai kaum melayu yang beragama ISLAM, CUKUP2LAH, dah banyak sgt kita ni lupakan ALLAH. Sampai ALLAH dah bantu kita untuk ingat kepada-Nya pun kita masih berdolak dalih. Dah2 cukup nak tunggu apa? setitik api neraka jatuh ke bumi, baru kita semua nak INSAF?

    BalasPadam

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?