FILEM "Kami Histeria" FREE DOWNLOAD FULL MOVIE

Filem "Kami Histeria" ini mengisah lima sahabat yang menubuhkan kumpulan band yang digelar Kami Histeria.
Kesemua mereka mencari tempat yang sesuai untuk berjamming dan memilih kawasan perumahan flat yang berdekatan dengan hutan bertujuan untuk berlatih, Walaubagaimanapun, sejak mereka berada di flat itu, mereka kerap dikejutkan dengan orang menjerit di tengah-tengah hutan itu. Kumpulan itu membuat keputusan untuk membiarkan bunyi jeritan itu dan menganggap bunyi itu datang dari burung hantu. Mereka tidak menghiraukan bunyi itu dan terus merakam lagu. Namun begitu selepas lagu itu disiarkan di YouTube, hidup mereka selama-lamanya berubah.

Klasifikasi: NA 
Genre: Komedi / Seram
Tarikh Tayangan: 19 Disember 2013
Bahasa: Malay
Pengedar: TAYANGAN UNGGUL
Pengarah: Shamyl Othman
Pelakon: Nur Fazura, Diana Danielle, Sara Ali, Nad Zainal, Mila Jirin, Izzue Islam, Afdlin Shauki



13 ulasan:

  1. mana movie nye bodoh

    BalasPadam
  2. cari publisiti murahan.movie nye x ada. bodoh!

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaMac 02, 2014

    orang malaysia semua bodoh!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa NamaMac 08, 2014

      tetibe semue org malaysia !kau ni apehal .

      Padam
    2. Tanpa NamaMac 27, 2014

      Die org buangan la terr

      Padam
  4. Tanpa NamaMac 06, 2014

    bodoh la bodoh,buang masa aku!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa NamaMac 20, 2014

      tak da movie pun nak marah ka...pakai otak la wei

      Padam
  5. Tanpa NamaMac 19, 2014

    relax le brader...nak marah pasal movie tak da..gila apa

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaMac 22, 2014

    aikk? takde movie ponn.. hahahaha.. klako2

    BalasPadam
  7. Tanpa NamaMac 27, 2014

    Bodoh pnye admin

    BalasPadam
  8. Tanpa NamaMei 24, 2014

    korang tu yg bengap.. cer lah tekan link yg ade. try dulu. ni nk ckp bodo bodo pehal. adei sengal

    BalasPadam
  9. Tanpa NamaJun 15, 2014

    movie ada....sapa cakap tak ada......link hidup.

    BalasPadam
  10. Tanpa NamaJun 15, 2014

    minta izin download. tq admin

    BalasPadam

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?