PANAS: FOTO EHEM YASMIN HANI TERSEBAR!


Hari ni kecoh bila semua rakan Murai Batu sibuk memperkatakan mengenai foto-foto Yasmin Hani tayang perut buntingnya setelah ianya tersebar dengan begitu meluas di laman sesawang.

Pada mulanya Murai Batu hanya dengar sahaja mereka bercerita, tetapi lama-kelamaan Murai Batu jadi tak senang duduk pula bila tak melihat gambar-gambar tersebut. Jadi, Murai Batu pun mulalah mencari ia di laman carian Google.



Terkejut juga Murai Batu bila melihat foto-foto yang tersebar itu kerana Yasmin begitu seksi dan kelihatan seperti diahanya berseluar dan bertiub hitam yang hanya menutupi buah dadanya sahaja. Perutnya ditayang serta dilukis cantik seperti bentuk dedaun.
Jika dilihat memang sangat comel kerana Murai Batu memang suka lihat wanita mengandung. Tetapi tindakannya itu ternyata silap kerana foto itu telah dikritik dan dikecam oleh peminat terutama golongan Melayu di beberapa ruangan laman sesawang kerana mereka merasakan caranya itu tidak sopan dan tidak melambangkan budaya Melayu dan agama Islam.
Namun, dari apa yang Murai Batu dengar, sebenarnya foto itu merupakan sesi fotografi untuk kehamilannya di sebuah studio. Tapi, tak tahu bagaimana ianya boleh tersebar dengan begitu meluas sedangkan Yasmin sendiri tidak memuat naikkan gambar-gambar itu di mana-mana laman sosial miliknya. Biasalah, orang kita ni, kalau perkara seperti itu laju sahaja tersebar.
(Sumber: Murai)

Ulasan