Adira Nafi Pernah Tolak Cinta Aliff Aziz

Penyanyi putih gebu, Adira Suhaimi menafikan dirinya merupakan gadis yang ditujukan oleh Aliff Aziz menerusi luahan kekecewaannya di laman sosial Twitter, baru-baru ini.
Malah Adira juga menafikan dia pernah menolak cinta penyanyi kelahiran Singapura itu.
“Usah berprasangka negatif, mungkin dia (Aliff) tujukan benda itu kepada orang lain, bukan saya,” kata Adira yang dipetik menerusi Utusan.
“Kalau memang benar saya adalah insan yang dimaksudkan Aliff, saya perlu menerimanya. Tetapi saya ingin katakan di sini, saya tidak akan memusuhi serta bergaduh dengan Aliff atas segala yang berlaku ini.
Seperti juga permintaan yang dipinta oleh Aliff, Adira juga memohon agar namanya tidak lagi dengan Aliff kerana dia hanya mahu serius dan fokus dalam kerjaya seninya saja selepas ini.

Ulasan