[18sx] Robot Pemuas Nafsu Wanita


Sebuah perindustrian di Jerman membuat patung khusus bagi perempuan untuk boleh melakukan hubungan seksual tanpa harus melakukannya dengan lelaki sebenar. Sama seperti manusia sebenar, patung lelaki itu memiliki degupan jantung, boleh bernafas malah boleh ejakulasi secara automatik!.

Sebelumnya, First Android (industri pembuat boneka tersebut) pernah mencipta patung seks untuk kaum lelaki. Patung perempuan yang diberi nama ‘Andy’ itu boleh melakukan apapun yang dilakukan seorang perempuan sebenar kecuali berfikir kerana tidak memiliki otak.

“Ia boleh benafas, melakukan seks dalam semua posisi, seks oral, dilengkapi area g-spot yang boleh merangsang suara orgasme dan banyak lagi,” kata Kristi Scott, wakil dari perusahaan tersebut seperti diberitakan dari Lemondrop.

Kini, perusahaan itu menciptakan patung seks terbarunya versi lelaki pula yang ditujukan untuk memuaskan hasrat seks kaum perempuan. Patung yang diberi nama ‘Nax’ itu memiliki postur tubuh yang besar dan seperti ahli sukan.


Namun patung versi lelaki yang dikeluarkan First Android kali ini ternyata kurang sambutan di kalangan wanita. Tidak menghairankan, mungkin kerana bentuknya yang agak aneh. Dengan kepala bahagian atas botak dan rambut panjang tidak terurus, wanita mana yang akan tertarik dengan penampilannya itu.

Meskipun demikian, patung tersebut memiliki kebolehan yang sama seperti lelaki tulen iaitu melakukan ereksi dan juga ejakulasi.

Munculnya patung yang dapat menyalurkan keinginan seks golongan lelaki dan wanita itu sempat menimbulkan kontroversi. Beberapa kelompok golongan tidak setuju dengan penghasilan patung itu namun sebahagian lainnya memberi sokongan!.

“Patung itu boleh menghilangkan rasa kesepian dan tentunya membuat seseorang lebih sihat kerana hasrat seksual boleh dilunaskan pada bila-bila sahaja tanpa harus mengajak individu lain. Ini adalah kemajuan teknologi yang sangat bagus,” kata seorang lelaki yang menyokong dengan penghasilan tersebut.


“Saya rasa dengan adanya patung itu, lelaki-lelaki dan wanita akan lebih banyak berdiam diri di bilik dan kurang bersosial,” kata seorang warga Jerman yang membantah ciptaan boneka tersebut. Namun pendapat lainnya muncul dari kalangan penyokong yang memberikan pendapat bahawa patung tersebut boleh menjadi ubat untuk lelaki atau wanita yang kesepian.

Di tengah-tengah pro dan kontra kemunculan patung seks ‘Andy’ dan ‘Nax’ itu, perusahaan First Androit pula menerima banyak permintaan. Menurut Scott, setiap bulan dia harus menyediakan rata-rata 4 juta patung seks!. Menurutnya, patung yang paling banyak dipesan adalah boneka perempuan iaitu ‘Andy’.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?