Lelaki Sebal Rogol Kucing !




Gerardo Martinez (30) ditahan oleh polis atas kesalahan melakukan seks dengan haiwan, kekejaman terhadap haiwan dan kelucahan awam rabu lalu. Kejadian berlaku di Council Bluff, Iowa Amerika Syarikat. Menurut laporan lama sesawang KCCI, Polis menerima panggilan telefon dari orang awam yang melaporkan melihat seorang lelaki melontar seekor kucing dari tingkat tujuah apartmenya. Beliau juga dikatakan melontar kucing tersebut dalam keadaan seaparuh bogel dengan kemaluannya terdedah. Polis tiba ditempat kejadian dan menjumpai seekor kucing yang cedera teruk di kaki lima didepan apartmen Gerardo. Kucing itu kemudiannya mati walaupun sempat dihantar ke hospital haiwan.

Polis segera ke apartmen milik Gerardo setelah diberikan maklumat oleh orang awam. Selepas pintu diketuk Gerardo membuka pintu dengan seluar masih terlondeh dan kemaluannya terkeluar. Setelah disoal siasat Gerardo mengaku dia sedang high selepas menghisap dadah jenis METH . Dia tidak mengaku melontar kucing dari tingkat tujuh sebaliknya menuduh teman lelakinya yang berbuat demikian. Apabila ada saksi yang mengenal pasti Gerardo yang melontar kucing tersebut beliau akhirnya mengaku. Ketika dalam keadaan high beliau melakukan seks dengan kucing belaannya. Selepas selesai beliau melontar kucing tersebut dan beberapa DVD lucah miliknya keluar daripada tingkap tanpa sebab. Fucking random shit son!

Gerardo kini ditahan di Pottawattamie County Jail dan jika sabit kesalahan boleh dijatuhkan hukuman maksimum 5 tahun penjara. LOL!

Ulasan