JUAL CHIP POKER BOLEH JADI KAYA-RAYA!!


Hahahahah... sekarang ni dah makin gila orang main game poker online terutama di Facebook.Antara game poker yang popular adalah Zynga Poker.Sebab apa popular adalah kerana ini adalah pelopor utama game poker online di laman sosial.Zynga poker telah bermula dari myspace dan tagged serta melanda facebook ketika ini.

Zynga poker mempunyai passion yang tersendiri terutama kepada mereka yang gila poker.Ada yang sampai tumbuk skrin lappy gara-gara kalah di tab.Ok sekarang ni orang dah mula pandai buat duit dengan menjual semula chip kemenangan kepada orang lain yang ingin modal segera yang besar untuk bermain poker.


Di singkap kembali kisah dahulu ketika bermula bermain Zynga poker harga jualan chip ketika itu adalah sekitar RM7/1m.Memang mahal tapi itu lah harganya.Selepas banyak saingan dari penjual chip poker haram ni harga menurun kepada RM5 dan RM3 dan harga terbaru sekarang adalah lebih kurang RM2 tetapi anda boleh mendapat harga sekitar RM0.60/1m sekiranya membeli pada kadar yang banyak.

Para penjual ini bersungguh menjual chip ini dan membentuk satu kumpulan jualan demi mendapatkan pelanggan yang ramai.Pelbagai promosi di lakukan dan mereka berjaya!!.
Kalau korang tak percaya boleh cari di Facebook banyak page menjual chip poker ini.

Mereka ini dah jadi kaya raya dengan menjual chip poker haram ini kerana harga yang di beri jauh lebih rendah dari yang di tawarkan oleh pihak developer game itu sendiri.Tapi ada satu risiko jika membeli chip poker haram ini iaitu anda berisiko untuk di BANNED oleh pihak zynga sendiri.

Ok kepada sesiapa yang nak beli chip murah tu boleh cek kat sini.

Ulasan