Gambit Saifullah samakan peminat Page Facebook beliau sebagai anjing dan babi!

Salam ..
artikel ini di tulis selepas terlihat satu status terbaru di page Gambit Saifullah yang agak kontroversi. Sememangnya boleh menyakitkan hati pihak tertentu.Kita lihat screenshot status beliau.

Tak tahu nak cakap apa... Perangai dia ni kadang-kadang nampak bodoh jugak..Mungkin sebab filem karipap-karipap cinta tak berapa nak laku die buat camni??
Ok yang kat bawah ni pula komen-komen dari peminat beliau.Ade yang suke ada yang tak.
oklah sekarang ni apa yang korang rase?? Best tak... wkakakaka...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?