kelantan freid chiklen???


Salam
          Pernah dengar atau tengok dan cuba tak menatang ni?? Bukan la salah eja tapi memang sengaja di eja begitu.Sekarang ni ayam goreng Kelantan Fried Chicklen boleh kita dapat di mana-mana sahaja.Bisnesnya seperti francissor dan makin ramai yang mula jual menatang ni.Mengenai harga pulak memang murah, RM2.00 seketul dan semestinya sedap berbanding ayam KFC original tu.

Tengok orang kat atas tu, senyum je pas makan KFC .Sebenarnya aku tengah cari gambar yang sesuai tadi cari punya cari tengok ada gambar dia baik punya posing . Dia ni member sekolah aku dulu lawat blog dia kalau rajin ok(Jee den rembat pic ekau yo).
Dekat tempat aku ni (Pusat Bandar Palong 4 5 6) memang xde lagi lah orang jual menatang ni tapi dekat dengan tempat keje aku di Bandar Seri Jempol ada orang jual menatang ni.



Aku pernah jgk try benda ni, memang lazat sehingga menjilat jari kaki sendiri tanpa ku sedari.
    Apa-apapun selamat mencuba bagi yang belum mencuba.Sebagai rakyat malaysia yang bersatu padu sama2lah kita menyokong produk tempatan ok. Buat apa kita pergi ke restoran mahal walaupun ada tempat yang lagi murah dan sodap woo..

Ulasan

  1. Wah,xkna saman ke dorang ni ciplak brand kentaki fried chicken(kfc)?

    Entri terbaru aku:
    trick maxis free internet guna ucweb browser

    BalasPadam

Catat Ulasan

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?