Jana Komisen churpchurp Dalam Masa Singkat??

New Update My Earning 15/2/2011 3.44am


Salam,
Apa yang anda nampak itulah yang sebenarnya,bukan edit-edit pun ok.Program churpchurp ni sebenarnya dah lama ada cuma aku je yang baru tau, itupun aku perasan dalam website nuffnang.baru sebulan lebih aku join benda ini. Sememangnya agak berbaloi juga kalau di lihat kepada pencapaian aku dalam masa sebulan.

Sebenarnya konsep program ni mudah je iaitu
anda kena daftar dahulu(free jer) dan isi form yang di sediakan dan siap.Ok tugas anda sekarang hanyalah share link promosi yang di beri ke mana-mana medium rangkaian sosial yang ada atau website serta blog anda.

Sebagai contoh sekarang tengah popular dengan facebook dan twitter. Jadi anda hanya perlu share dan tweet link yang di beri ke laman sosial tersebut.Timbul pula persoalan, xkan share je terus dapat duit? Ok, kalau anda share tapi xde siapa pun yang klik link tu makna anda tidak akan dapat apa-apa pun.Namun jika ada rakan-rakan anda yang klik secara automatik anda akan dapat income.Secara amnya yang aku perhatikan setiap link yang di klik kita akan mendapat 20sen.Nilai yang boleh dikatakan agak lumayankan.

Antara Kempen Yang di Share Serta Payout Dan Jumlah Click

Cara kita nak tingkatkan income dari churpchurp ni mudah sahaja iaitu kita perlulah rajin share link yang diberi dengan rakan-rakan kita ibarat seperti kita buat exchange link.Apabila kita melihat income kita semakin meningkat percayalah kita kan rasa lebih bersemangat untuk share.Kalau anda tidak percaya cubalah dahulu.Bagi mereka yang ingin mencuba daftar la di website churpchurp sekarang kerana tak perlu keluar satu sen pun kerana ianya percuma.

Di sini saya sertakan beberapa link yang tengah hangat di promosikan.




P/s: Malu Bertanya Sesat Jalan... HAhahAHhaa

*UPDATE: 17/2/2011
EARNING TERBARU DAH RM71.80

Ulasan

  1. malu bertanya sesat jalan....
    lau brtnya sesat jgak cmne????

    BalasPadam

Catat Ulasan

Macam-macam kan! Apa Kata Anda?